Fraud Blocker

Αύξηση traffic ιστοσελίδας: 7+1 Τρόποι να το πετύχεις!

Χαρακτηριστική εικόνα σχετικά με την αύξηση traffic. Άντρας κρατάει tablet που αναγράφει τη φράση “website traffic”.

Η έννοια traffic αφορά στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μιας επιχείρησης – και όχι μόνο – που ενισχύει την παρουσία της στον ψηφιακό κόσμο και διευκολύνει την ανακάλυψή της από πιθανούς νέους πελάτες.

Η ψηλότερη κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, βελτιώνει την επισκεψιμότητά της και έτσι το υψηλότερο traffic μπορεί να συγκεντρώσει νέους πιθανούς πελάτες.

Πώς μπορώ να πετύχω αύξηση του traffic της ιστοσελίδας μου;

Πάμε να δούμε παρακάτω μερικούς χρήσιμους τρόπους που θα σου δώσουν την απάντηση!

Γιατί είναι σημαντική η επισκεψιμότητα του ιστότοπου;

Ο σκοπός του να εξασφαλίσει υψηλή κατάταξη μιας ιστοσελίδα είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας και των δυνητικών πωλήσεων. 

Όσο πιο στοχευμένες είναι οι πληροφορίες που παρέχεις στο κοινό σου, το βοηθάς να λύνει απορίες και να οδηγείται στα προϊόντα ή στις υπηρεσίες που χρειάζεται και άρα, να επισκέπτεται ή να μένει περισσότερο στην ιστοσελίδα σου. 

Έτσι λοιπόν, αυξάνεις τις πιθανότητες μετατροπών (conversions), δηλαδή την πραγματοποίηση συγκεκριμένων ενεργειών από τους επισκέπτες του site (π.χ. αγορά προϊόντων, συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας κ.λπ.).

Επίσης, παρακολουθώντας τις σελίδες που έχουν αρκετή επισκεψιμότητα και εστιάζοντας σε αυτό που θέλουν οι δυνητικοί πελάτες μπορείς να τις προωθήσεις ακόμα περισσότερο, προκειμένου να αυξήσεις το ποσοστό των μετατροπών.

Τέλος, η αυξημένη επισκεψιμότητα ενημερώνει την Google ότι η ιστοσελίδα σου είναι έγκυρη και αξιόπιστη με αποτέλεσμα να βελτιώσει την κατάταξη στα SERPs, οδηγώντας περισσότερο κοινό στην ανακάλυψή της.

Η σημασία της υψηλής επισκεψιμότητας ενός ιστοτόπου συνοψίζεται στα εξής:

  • Αύξηση των μετατροπών
  • Ενίσχυση της κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Συλλογή πληροφοριών για το κοινό
  • Βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες

Πώς να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της σελίδας σου

Πάμε να δούμε παρακάτω τους 7+1 τρόπους για να δημιουργήσεις website traffic βοηθώντας την επιχείρησή σου να αποκτήσει περισσότερο κοινό και να αυξήσει τις πωλήσεις της!

1. Αξιοποίησε το SEO

Συννεφάκι που περιέχει τη λέξη SEO. Στο φόντο φαίνεται ένα λάπτοπ, γυαλιά και μια κούπα καφέ, πάνω σε ξύλινο γραφείο.

Ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου είναι η βελτιστοποίησή της για τις μηχανές αναζήτησης (SEO).

Βρες τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί συχνότερα το κοινό στο οποίο στοχεύεις και επικεντρώσου σε αυτές. 

Για να διευκολύνεις την έρευνά σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις εργαλεία όπως το SEMrush και φυσικά την ίδια την Google. 

Αφού, λοιπόν, εντοπίσεις μια λίστα με λέξεις, μπορείς να τις εντάξεις με φυσικό τρόπο μέσα στο κείμενό σου, δηλαδή με τρόπο που να βγάζει νόημα.

Να θυμάσαι ότι είναι σημαντικός ο τρόπος που τις αξιοποιείς μέσα στο κείμενο. Χρησιμοποίησέ τες σε επικεφαλίδες, σε μετα-περιγραφές, σε alt-texts, σε ονομασίες εικόνων και σε URLs.

Πρόσεχε μόνο μην “πυροβολήσεις” το κοινό με λέξεις-κλειδιά (keyword stuffing) και χάσεις την ουσία της πληροφορίας και του ποιοτικού περιεχομένου. Πέραν αυτού, η Google επιβάλλει ποινές για το keyword stuffing.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το SEO, διάβασε τα σχετικά άρθρα μας:

2. Δημιούργησε ποιοτικό περιεχόμενο

Να θυμάσαι ότι αυτό που θα αναδείξει την επιχείρησή σου στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό από το πόσοι χρήστες επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου. 

Για να επισκέπτονται οι χρήστες μιας ιστοσελίδα σημαίνει ότι κάτι “κερδίζουν” από αυτήν, ότι οι πληροφορίες που παρέχει τους εξυπηρετούν και επομένως την επιλέγουν συχνά. 

Επομένως, δημιούργησε ελκυστικό περιεχόμενο που να απαντά στα ερωτήματα του χρήστη με απλό και κατανοητό τρόπο. 

Πρόσφερε αξία στους επισκέπτες σου με άρθρα, βίντεο και υλικό που τους ενδιαφέρει.

Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη στο κοινό σου με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των πληροφοριών που μεταφέρεις.

3. Χρησιμοποίησε τα social media

Η επαγγελματική διαχείριση των social media αποτελεί μια κομβικής σημασίας κίνηση για την αύξηση του traffic της σελίδας σου.

Προώθησε το περιεχόμενό σου σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το LinkedIn και το TikTok για να προσελκύσεις κοινό.

Δημιούργησε διαγωνισμούς, πρόσφερε δώρα, δημοσίευσε συχνά ελκυστικό περιεχόμενο με backlinks στη σελίδα σου, αλληλεπίδρασε με το κοινό σου αφήνοντας σχόλια και προέτρεψε τους να επικοινωνήσουν και εκείνοι μαζί σου.

4. Κάνε email marketing

Σταθερός υπολογιστής στην οθόνη του οποίου υπάρχει μια ειδοποίηση για εισερχόμενο e-mail.

Δημιούργησε λίστα συνδρομητών και στείλε τακτικά ενημερώσεις για να διατηρείς επαφή με το κοινό σου.

Μέσω του email marketing, μπορείς να ενημερώνεις το κοινό σου σχετικά με εκπτώσεις στα προϊόντα ή στις υπηρεσίες που παρέχεις, να τους προσκαλείς σε κάποιο event που πρόκειται να γίνει, να τους στέλνεις τα άρθρα που ανεβαίνουν στο blog του site σου κ.ά.

Είναι σημαντικό να τους θυμίζεις την παρουσία σου ανά τακτά χρονικά διαστήματα προκειμένου να διατηρείς μια επικοινωνία.

Εάν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το email marketing, διάβασε τα σχετικά άρθρα μας:

5. Δημιούργησε backlinks 

Η δημιουργία backlinks είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη κατάταξη της ιστοσελίδας σου στα οργανικά αποτελέσματα.

Συνεργάσου με άλλους ιστότοπους για να αποκτήσεις backlinks, που βελτιώνουν και το SEO σου.

Πώς όμως θα δημιουργήσεις backlinks προς την ιστοσελίδα σου;

Ξεκίνα με την επιλογή των συνεργατών σου, δηλαδή ιστοσελίδων που μπορεί να είναι ηλεκτρονικά καταστήματα ή απλά ενημερωτικά sites και πρότεινε το άρθρο σου ως έξτρα πηγή πληροφόρησης πάνω σε ένα θέμα.

Τα backlinks είναι σύνδεσμοι που οδηγούν στη δική σου ιστοσελίδα. Θα μπορούσαν να θεωρηθούν σαν “ψήφοι εμπιστοσύνης” της Google προς το site σου: όταν δηλαδή μια άλλη ιστοσελίδα βάζει σύνδεσμο προς τη δική σου, ουσιαστικά θεωρεί ότι η ιστοσελίδα σου έχει χρήσιμο ή αξιόπιστο περιεχόμενο που αξίζει να επισκεφτεί κανείς.

6. Επένδυσε σε πληρωμένες διαφημίσεις

Χρησιμοποίησε Google Ads και Social Media Ads για στοχευμένη κίνηση!

Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζουν το website σου αμέσως και βοηθούν την προσέγγιση πιο στοχευμένου κοινού.

Με τη βοήθεια του Google Ads και των διαφημίσεων στα social media, μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες, ενδιαφέροντα ή τοποθεσίες, προσελκύοντας επισκέπτες που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σου.

Επίσης, η αυξημένη επισκεψιμότητα και η αλληλεπίδραση που φέρνουν οι διαφημίσεις μπορούν να ενισχύσουν το SEO, καθώς τα υψηλά engagement rates είναι θετικά σήματα για τις μηχανές αναζήτησης.

7. Κάνε το website σου mobile friendly

Χέρι κρατά smartphone που προσπαθεί να φορτώσει μια ιστοσελίδα.

Η φιλικότητα προς κινητά και tablet είναι κρίσιμη για τη βελτίωση της εμπειρίας πλοήγησης του χρήστη και για την κατάταξη της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Τι πρέπει να κάνεις:

  • Επίλεξε ένα responsive πρότυπο ή layout που προσαρμόζεται αυτόματα σε διάφορες οθόνες, έτσι ώστε η ιστοσελίδα σου να εμφανίζεται σωστά σε κινητά και tablet.
  • Συμπίεσε εικόνες.
  • Ελαχιστοποίησε κώδικα (CSS, JavaScript) και χρησιμοποίησε caching για να μειώσεις τον χρόνο φόρτωσης.
  • Το μενού και οι επιλογές πλοήγησης πρέπει να είναι απλά και ευανάγνωστα για μικρότερες οθόνες. 
  • Χρησιμοποίησε εικονίδια και μενού τύπου hamburger (τρεις οριζόντιες γραμμές) για να εξοικονομήσεις χώρο.
  • Απόφυγε τα αναδυόμενα παράθυρα (pop-ups). 
  • Κάνε τεστ συμβατότητας με εργαλεία όπως το Google Mobile-Friendly Test για να ελέγξεις την ιστοσελίδα σου για το mobile friendliness.

8. Συμπεριέλαβε infographics 

Τα infographics ή οπτικές αναπαραστάσεις περιεχομένου αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο μετάδοσης της πληροφορίας.

Δίνουν συνοπτικά και επεξηγηματικά την πληροφορία στον χρήστη, γεγονός που αυξάνει τα clicks και άρα την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις καλά την πληροφορία που μεταδίδεις, να δομήσεις σωστά το υλικό σου σε μία εικόνα, καθιστώντας την πληροφόρηση ελκυστική.

Τα χρώματα και τα γραφικά τραβούν την προσοχή και “κερδίζουν” το ενδιαφέρον του κοινού.

Επίσης, λόγω της οπτικής τους φύσης, τα infographics είναι περισσότερο “shareable” και μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένη προβολή και traffic μιας ιστοσελίδας.

Αύξηση traffic – Με λίγα λόγια

Ανακεφαλαιώνοντας, οι σημαντικότεροι τρόποι με τους οποίους μπορείς να πετύχεις αύξηση traffic της ιστοσελίδας σου είναι:

  • Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας (SEO)
  • Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου
  • Αξιοποίηση social media
  • E-mail marketing
  • Δημιουργία Backlinks
  • Πληρωμένες διαφημίσεις
  • Δημιουργία mobile friendly website
  • Δημιουργία infographics

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, θα καταφέρεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου και θα αποκτήσεις μεγαλύτερο κοινό, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες για περισσότερες πωλήσεις.

Βρες στο koalla.gr ποιοτικές υπηρεσίες digital marketing από τους καλύτερους freelancers και αναβάθμισε την ψηφιακή εικόνα της επιχείρησής σου άμεσα!

22 November 2024
Επισκόπηση Απορρήτου

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την ιδανική εμπειρία πλοήγησης. Οι πληροφορίες των Cookies αποθηκεύονται στον browser (φυλλομετρητής) σας και χρησιμεύουν ώστε να σας αναγνωρίζουν όταν επιστρέφετε στην σελίδα μας και να βοηθήσουν την ομάδα μας να αναγνωρίσουν ποια σημεία της ιστοσελίδας είναι πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα για τους επισκέπτες της.Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies επιλέγοντας τις αντίστοιχες καρτέλες στα αριστερά.