LinkedIn για επιχειρήσεις: 7 Tips για σωστό εταιρικό προφίλ!

Το LinkedIn είναι το πιο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης επαγγελματικής φύσης.
Αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσουν την επαγγελματική τους δικτύωση, να προσελκύσουν πελάτες και εργαζόμενους και να αναδείξουν την εταιρική τους ταυτότητα.
Αυτό σημαίνει ότι αξίζει να επενδύσεις λίγο από τον χρόνο σου για να φτιάξεις ένα σοβαρό και απόλυτα επαγγελματικό προφίλ στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Στο παρακάτω άρθρο, λοιπόν, θα βρεις μερικά χρήσιμα tips για τη δημιουργία ή βελτίωση του LinkedIn για επιχειρήσεις, ώστε να αναβαθμίσεις το εταιρικό σου προφίλ!
1. Κάνε έρευνα
Κάνε μια έρευνα του ανταγωνισμού στο online περιβάλλον της πλατφόρμας.
Εξερεύνησε τις σελίδες άλλων επιχειρήσεων του κλάδου σου και θα πάρεις έμπνευση και ιδέες για το υλικό που μπορείς να ανεβάζεις στο προφίλ σου.
Εντόπισε συνεργάτες και κάνε νέες επαφές διευρύνοντας τον κύκλο των επαγγελματικών επαφών σου. Επίλεξε το στυλ και το περιεχόμενο των αναρτήσεών σου, ώστε να δημιουργήσεις ένα πιο στοχευμένο ύφος στη σελίδα σου που θα χαρακτηρίζει την επιχείρησή σου.
2. Χρησιμοποίησε το logo σου και μια σχετική cover photo
Όπως μάλλον αντιλαμβάνεσαι και μόνος σου, είναι αναγκαίο να βάλεις το logo σου ως φωτογραφία προφίλ της σελίδας σου.
Η συμπερίληψη του λογοτύπου σου θα βοηθήσει ώστε οι χρήστες της πλατφόρμας να αναγνωρίζουν άμεσα το brand σου. Φρόντισε να είναι το επίσημο logo της εταιρείας σου και η φωτογραφία να είναι υψηλής ανάλυσης.
Αν ψάχνεις επαγγελματικό σχεδιασμό λογοτύπου για το brand σου, βρες τώρα τον ιδανικό συνεργάτη στο koalla!
Δεν τελειώσαμε, όμως.
Πέρα από το logo, καλό είναι να βάλεις και μια φωτογραφία εξωφύλλου (cover photo). Αυτή πρέπει φυσικά να είναι σχετική με την επιχείρησή σου (π.χ. ένα επαγγελματικό banner φτιαγμένο ακριβώς για αυτόν τον σκοπό).
Η συμπερίληψη του επίσημου logo αλλά και μιας σχετικής cover photo θα προσδώσει στη σελίδα αλλά και στο brand σου επαγγελματισμό, κύρος και σοβαρότητα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα, διάβασε:
- Λογότυπο: Τι είναι και σε ποιες μορφές το συναντάμε
- Τι κάνει ένα λογότυπο επιτυχημένο
- Εταιρική ταυτότητα: Τι περιλαμβάνει και πώς να τη σχεδιάσεις
3. Γράψε μια σύντομη εταιρική περιγραφή

Φρόντισε να περιγράψεις με σαφήνεια και απλότητα την αποστολή και το όραμα της εταιρείας σου, τους στόχους, το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα αλλά και το είδος των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρεις.
Η γλώσσα που θα χρησιμοποιήσεις πρέπει να είναι επαγγελματική και προσαρμοσμένη στο κοινό σου. Φρόντισε, ακόμα, να προσθέσεις σχετικές λέξεις-κλειδιά (keywords), που θα βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν τη σελίδα σου στο LinkedIn.
Αυτή η περιγραφή είναι πολύ σημαντική για την αποτελεσματική προβολή του brand σου.
4. Δημοσίευσε τακτικό, χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο
Είναι απαραίτητο να υπάρχει “κίνηση” στο προφίλ σου. Επίλεξε να δημοσιεύεις ποιοτικό υλικό και με σταθερή συχνότητα.
Το τακτικό περιεχόμενο καθιστά τη σελίδα σου μια πολύτιμη πηγή ενημέρωσης που το κοινό μπορεί να επισκέπτεται συνεχώς για να αποκτά νέες γνώσεις, να βρίσκει λύσεις και να ενημερώνεται για τις τάσεις στον κλάδο σου.
Ανέβασε ενημερωτικά άρθρα ή εταιρικά νέα που αφορούν τον κλάδο σου, βίντεο ή φωτογραφικό υλικό που μπορεί να ενδιαφέρει το κοινό σου.
Χρησιμοποίησε πολυμέσα όπως δημοσιεύσεις που περιλαμβάνουν εικόνες, βίντεο ή infographics τα οποία δημιουργούν περισσότερη αλληλεπίδραση με το κοινό.
Είναι σημαντικό να επιλέγεις εικόνες και οπτικό υλικό με καλή ανάλυση, χρώματα και γραφικά στοιχεία. Με αυτό τον τρόπο διατηρείς το ενδιαφέρον του κοινού σου.
Οι χρήστες του LinkedIn είναι ανοιχτοί σε νέα πληροφορία και άλλωστε γι’ αυτό βρίσκονται εκεί. Αυτό δε συμβαίνει σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό.
Εκμεταλλεύσου λοιπόν, αυτό το βήμα επικοινωνίας που σου δίνεται για να μοιραστείς ενδιαφέρον, χρήσιμο και πλούσιο περιεχόμενο.
5. Αξιοποίησε σχετικά hashtags
Μια ακόμα χρήσιμη συμβουλή για LinkedIn για επιχειρήσεις είναι η χρήση hashtags.
Τα hashtags που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία σου βοηθούν την επιχείρησή σου να εμφανίζεται στις αναζητήσεις των χρηστών μαζί με άλλες αντίστοιχες.
Κάθε φορά που ο χρήστης ψάχνει κάτι σχετικό με το προϊόν ή την υπηρεσία σου, θα εμφανίζονται τα ανάλογα αποτελέσματα. Αν, λοιπόν, εσύ συμπεριλαμβάνεις hashtags στα posts σου, τότε η ανάρτησή σου μπορεί να εμφανιστεί στον χρήστη.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το δικό σου brand name σαν hashtag, για να ενισχύσεις τη δυναμική του.
6. Παρακολούθησε τα αποτελέσματα
Αξιοποίησε τα εργαλεία ανάλυσης του LinkedIn για να παρακολουθείς την απόδοση των αναρτήσεων και να προσαρμόζεις τη στρατηγική σου ανάλογα με τα αποτελέσματα.
Παρακολουθώντας τις σχετικές μετρήσεις σε όλες τις δημοσιεύσεις σου αλλά και τις τάσεις του κοινού σου, θα αποκτήσεις πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα σχετικά με το είδος περιεχομένου, την ώρα και τα θέματα που έχουν απήχηση στο κοινό.
Αν δυσκολεύεσαι στις μετρήσεις και στη διαχείριση της στρατηγικής σου, στο koalla θα βρεις τις καλύτερες υπηρεσίες για συμβουλευτική marketing και προώθησης!
7. Δημιούργησε μια “κοινότητα” στο LinkedIn

Αφού στήσεις το εταιρικό/επαγγελματικό σου προφίλ στο LinkedIn, μπορείς να ξεκινήσεις να συμμετέχεις σε LinkedIn groups που είναι σχετικά με τον κλάδο σου.
Μπορείς να συνδέσεις και άλλους λογαριασμούς, όπως τα social media σου, το email σου, το website σου κ.λπ. και, έτσι, να “ενώσεις” τις επαφές σου.
Ζήτησε από συνεργάτες και άλλους επαγγελματίες που γνωρίζεις να συνδεθούν με την επιχείρησή σου και ενθάρρυνέ τους να μοιράζονται το περιεχόμενό σου.
Ο αλγόριθμος του LinkedIn χρησιμοποιεί αυτές τις συνδέσεις τοποθετώντας την επιχείρησή σου ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, οπότε κάθε νέος ακόλουθος συμβάλλει στην επέκταση της δυνητικής εμβέλειας του προφίλ σου.
Tips για Linkedin για επιχειρήσεις – Με λίγα λόγια
Ένα προφίλ LinkedIn για επιχειρήσεις είναι πλέον απαραίτητο στον σύγχρονο ψηφιακό και εντελώς διασυνδεδεμένο κόσμο μας.
Εξάλλου, είναι το δημοφιλέστερο και ισχυρότερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μπορεί να ενισχύσει την προβολή της εταιρείας σου, να τη βοηθήσει να βρει νέους πελάτες και εργαζόμενους και, γενικότερα, να εδραιώσει και να ενισχύσει την εταιρική σου ταυτότητα.
Χτίσε μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σου με κορυφαία διαχείριση social media από τους έμπειρους freelancers του koalla!
Επίσης, μπορείς να ανακαλύψεις περισσότερα σχετικά με το τι είναι το LinkedIn διαβάζοντας το σχετικό άρθρο μας!
